Kembara Hati Seorang Hamba: SAHABAT IMAM MUDA ALI

Thursday, July 14, 2011

SAHABAT IMAM MUDA ALI

Views
Assalamualaikum...
Alhamdulillah bersyukur kepadaNYA kerana masih lagi mengurniakan ana nafas walaupun ia hanya sekadar pinjaman..Agak lama ana tidak berkongsi di blog ni.. almaklum lah sibuk kerja.. Pagi di hospital, petang ke malam kerja di cafe pula.. pencarian rezeki..:) kali ni ana nak berkongsi tentang sahabat ana.. sahabat yang ana sangat bangga dengan beliau.. Beliau ialah tidak lain dan tidak bukan IMAM MUDA ALI KHAIRUDIN BIN MARIF.. Beliau ialah sahabat ana yang ana kenal sejak tahun 2007 semasa umur ana 16 tahun iaitu berada di tingkatan 4.. Beliau ni kawan ana yang sentiasa berada di peka Beaufort (tempat ana tinggal).. kami berkenalan semasa dalam cybercafe.. xsangka kan?? Terima kasih ya ALLAH kerana ENGKAU telah kurniakan aku seorang sahabat yang berkaliber dan menjadi IMAM MUDA justeru dapat meneruskan perjuangan agamaMU..


Ana pun tidak menyangka bahawa dia telah menyertai program yang mendapat sambutan di mata dunia iaitu program IMAM MUDA siri 2011.. maklumlah ana busy study kat U.. jarang tengok tv..  sekali ternampak iklan IMAM MUDA di TV.. ana sikit terkejut dengan sahabat ana ni... Tahniah IMAM MUDA ALI.. kerana berani menyahut cabaran yang agak sukar juga.. menjadi IMAM ni sangat sukar juga.. mesti banyak pengalaman dan pengeahuan agama... Tadi ana kerja kat cafe ana terkejut beliau datang.. kebetulan ana rindukan dia.. lama x jumpa kan.. paling2 pun tgk kt tv je,,.
Alhamdulillah dia masih ingat ana..:) terima kasih sahabat... 


             ni lah gambar  ana dan dia(IMAM MUDA ALI)


Setakat sini je ana berkongsi.. selalunya ana kongsikan nasihat, pengajaran dan wanita.. tetapi sekarang ana kongsikan sahabat ana pula... THANK YOU ALLAH...


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

3 comments:

Zul fattah said...

huhu...tero r ko..

Unknown said...

blogwalking

Anonymous said...

woww..semoga persahabatan korang trus brkekalan lah ye~ insyaAllah~

 
Copyright © . All Right Reserved by Adie Shahrul